╬╬╬═╬╬═╬╬╬ 不 可 只 行 不 旅 ,但 求 有 影 就 摄 分 享 时 间 最 好 记 忆 ╬╬╬╬═╬╬ 如 果 你 不 喜 欢 我 x X 就 请 你 移 至 右 上 角

Friday, January 23, 2015

逛街日 | 槟岛sunway carnival


05.01.2015【星期一】

突然而来的休息
yay suddenly
it give me a chance to meet up v ma boy
(❛◡❛)


0650pm
这时间,还饱,吃正餐不是,所以······


sushi at Sam's groceria. so surprisingly with the taste ~ like it !!!!!
after that we walk we chat we have a look at grocery department


love their deco 
很整齐


never get bored of shop about food =P


cant miss of shop some organic food too


for cheese lover only. yay


and see what we found ?! 
a lovely place for shoot at grocery department !
很惊讶过了圣诞这些玩意还在~
yeah we are happy kids =)


以为去年圣诞那个月没时间过来这里逛,已经错失了和圣诞树拍照的机会
其实我有在为这件事不开心
因为我很很很喜欢圣诞节!
却一直被工作绑身,迟迟都没办法抽出时间出来逛
啊啊啊啊啊啊啊啊 很无奈啊


这一天在抵达sunway carnival mall的时候
看见这些布置还在!我觉得惊喜耶!
还一直对阿余嚷着等下一定一定要!拍!照!
啊~~~~~~天知道我是多么的开心呀!


快乐其实很简单~
希望每年十二月都可以到不同地方,把这些漂亮温馨的画面给捕捉下来~



 appreciate 

No comments:

Post a Comment