╬╬╬═╬╬═╬╬╬ 不 可 只 行 不 旅 ,但 求 有 影 就 摄 分 享 时 间 最 好 记 忆 ╬╬╬╬═╬╬ 如 果 你 不 喜 欢 我 x X 就 请 你 移 至 右 上 角

Monday, November 4, 2013

怡保 | wendy/德记炒粉

i dun like being sick lol *i think no one like it*
plan spoil when our body getting weak
everyone needs healthy body

even though i need to rush here and there everyday for my job few years ago 
yet i x feel headache o smth sick except da c2p period 
but now my body get tired easily ><''
好,我承认,我老了 ( 皱眉 )

上星期二的休息才刚过
瞬间就来到了星期一
Hmm...it is such a lazyyyyyy monday
wondering what to do next

I feel so old nowadays 

hiii november =) please be nice with me !!

前几天病了,整整 54☾  
身体你是怎么啦
拜二晚先是经痛 然后就伤风咳嗽 后来星期三开始喉咙痛 最后连发烧也找上了门 ๑•́ ₃ •̀๑
上下攻击 lol 
到星期四晚、为了让爸爸妈妈放心 才勉强自己去看医生

最讨厌去看医生了
最上一次看医生是三四年前的事情
没什么事打死我都不交出登记 

吃药睡觉是那几天一直重复做的事  病情也反反复复的
辛苦的是吃了药依然睡不好
辛苦的是睡没多久醒过来还是全身发烫
辛苦的是一直咳,咳到痰有带有血丝
一直很努力喝水走动出汗
无奈全身没多余的力气呀 唉

辛苦了早上那段时间要往厨房外面两边跑的弟弟
辛苦了下了课晚上还得去店帮忙的弟弟
辛苦了一下课就从金宝驾车回来cover我的妹妹
虽然你们的帮忙仅是这一次,但是我心存感激
现在才发现有多几个兄弟姐妹的好处 呵~ 

最辛苦还是我的爸爸妈妈
生病这几天胃口不好,爸爸都亲自下厨好让我吃得清淡健康
鱼片肉碎粥、鱼滑清汤面
星期六中午还忙中抽空煮了生虾清汤面给我吃
每碗都是爱心满满的呀~
妈妈变成了送外卖的司机 一直忙着带回家给我吃 

想说·····
对不起让你们操心了
感恩有你们 ✪ ‿ ✪


✎....对爸爸妈妈的话:也许有一天我找到了我的王子,但是你们永远是我的国王皇后 √ ♡ 


29.10.13 【星期二

早前在living social购买了wendy's voucher
last minutes都不甘愿redeem =P



RM5 for RM10 cash voucher for all food & drinks
its our first wendy's ^^

what we had ~ nugget set & chicken burger set and its come with soft drinks



movie time after take away


very simple for ma ootd tat day   
black and white = my mood 
i told cm tat im unhappy im moodless and then he choose this movie,mr&mrs player
ya its funnyyyy 
laugh die us


after movie we went to our fav supper,德记炒粉

RM10

Our favorite dish, 八爪鱼
must mix with their sauce  damn nice 
来到这里一点要点这道八爪鱼哟~千万千万咪走鸡


滑蛋河 

RM5

炒河粉

RM5

猪肉丸

RM3


ipoh tuck kee
no.61 jalan yau tet shin
30300 ipoh 
perak

 tel : 05-2537513

No comments:

Post a Comment