╬╬╬═╬╬═╬╬╬ 不 可 只 行 不 旅 ,但 求 有 影 就 摄 分 享 时 间 最 好 记 忆 ╬╬╬╬═╬╬ 如 果 你 不 喜 欢 我 x X 就 请 你 移 至 右 上 角

Friday, January 10, 2014

怡保 | 好彩酒家盆菜(prosperous seafood restaurant)

7.1.2014 星期二


happy shopping after a delicious meal =)
原本我只是陪家人逛,却不小心变成了我大买 ^◡^
要是被cm知道了他一定碎碎念。哈哈哈 不能怪他 因为我2014的新年衣服买实在太多啦 
呜呜呜~ 我好像胖了 ◑﹏◐


our dinner at prosperous restaurant ipoh
早前不小心给我瞄到groupon的盆菜优惠
结果。。。不用我多说了







早一天就和对方预定了时间
我们抵达时候天还未黑
一进门,就有服务员上前亲切招待
告诉对方是预约的,很快就被带入席

tibbit RM2.50

我们并没有再点其它食物,静待我们的盆菜上桌


air con dining space
那一晚人潮并不多,环境不吵也不乱




harloo poon choi  ♡ 


first try poon choi since i was born =P
poon choi meal at prosperous restaurant at heritage hotel , ipoh

treasure pot (RM318 value)

5x 10 head abalone
sea cucumber
fish maw
crystal prawns
japanese mushroom
japanese dry scallop
400g pork belly
quarter signature empress chicken
sweet corn
dried beancurd skin
yuki chikuwa japanese squid ro;;
water chestnuts
chinese cabbage
crab meat sticks
ridged gourd

included 

5x steamed rice (7.50 value)
free flow of chinese tea (5 value 
pudding (10 value)
gov tax (20.40 value)


盘菜里放入了部分白鸡
我家两个大厨一入口既皱起了眉头来
那是冷藏过的白鸡,口感稍硬
盘菜里的虾只也不大


甜品也不大合咱们的口味


anyway , having meal wif loved one is really heart warming ♥ 





heritage hotel ipoh(ground floor)
jalan raja di hllir
30350 ipoh perak

tel 05-2437648

No comments:

Post a Comment