╬╬╬═╬╬═╬╬╬ 不 可 只 行 不 旅 ,但 求 有 影 就 摄 分 享 时 间 最 好 记 忆 ╬╬╬╬═╬╬ 如 果 你 不 喜 欢 我 x X 就 请 你 移 至 右 上 角

Monday, June 1, 2015

六月



it's easy to start blogging 
but who know
it's hard to maintain a blog
it requires a lot
i saw people around me went to travel
how jeolous
get stressful with works , non stop never stop
i wish i can just leave like that
feel like giving up , every second
no directions at all
burst out of tears is only the way
i hate being emotional
why i am JULY baby

听说幸福很简单
简单到時间一沖就淡

life isn't meant to be easy
it's meant to be LIVED
sometimes happy,other times rough
but with every up and down
u learn lessons that make you STRONG

让每一个人满意,你自己将不再存在
人活得糊涂一点没什么不好
何必去知道别人在你背后是怎样评价你

something to do
someone to love
something to believe in
something to hope for

一旦你意识到,任何不快乐的時光都是浪費的時光,你会快乐的生活

也许 我的生活并不富裕
也许 我没有一份体面的工作
也许 我正在困境中
也许 我被情困着了
但至少 我一直在努力着

六月~
名字很美丽的月份
每每来到新的一个月,总会抱着期待
期待一个更好的自己
be calm and smile


No comments:

Post a Comment